RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 18 maj 2012

Up to date - Vad gör twiskådisarna?

Den senaste tiden har jag, i Ronjas och Olivias frånvaro, mest koncentrerat mig på att blogga kring de etablerade castmedlemmarnas pågående projekt. Föga förvånande har det blivit otroligt mycket Kristen Stewart den senaste tiden eftersom att hon alldeles snart gör premiär med en ny storfilm. Men när jag började kika runt lite noggrannare idag så upptäckte jag att många av våra stjärnor har nya projekt på gång. Jag presenterar några av de mest intressanta nedan, hoppas att ni tycker att det här är lika givande läsning som den vanliga uppdateringen. Om ni har en åsikt eller helt enkelt bara vill dela med er av era intryck så får ni mer än gärna lämna ett litet avtryck i form av en kommentar!

Ashley Greene är en av alla skådespelarna som har försvunnit lite grann i vågen av KStew, men faktum är att hennes nya film `LOL´ har premiär ett par dagar efter SWATH - den 13 juni närmare bestämt. Med tanke på att det finns information om filmen på SF.se så utgår jag från att den kommer att gå upp på biodukarna även här i Sverige, men jag vet dock ingenting om när det är möjligt att förahandsboka biljetter. Här nedan kan ni se trailern för filmen i alla fall!

`LOL´:


Av en ren slump så stötte jag på trailern för `Zombie Hamlet´ häromdagen, och mig vetligen så är detta Jackson Rathbones absolut färskaste projekt. Trailer finns naturligtvis nedan. Förutom den filmen så råkar jag vet att hans film `Cowgirls N' Angels´ hade världspremiär på Dallas International Film Festival förra månaden. Om ni inte har sett vare sig filmen eller trailern till den så föreslår jag att ni kikar på även den här nedan.

`Zombie Hamlet´:


`Cowgirls N' Angels´:

Det har hänt mycket i Nikki Reeds liv det senaste året. Som vi alla är väl medvetna om så har hon ju gift sig med sin Paul McDonald, och dessutom hunnit att göra en kärlekslåt tillsammans med honom. Ni kan lyssna på den nedan. Förutom denna tonsatta kärleksförklaring så har hon två nya filmer, `Pawn´ och `Snap´ som har premiär nästa år. Det finns ännu ingen tillgänglig information om dessa, men jag uppdaterar så fort jag vet någonting mer.

`Now That I've Found You´:


Anna Kendrick har åtminstone två filmer som har premiär under innevarande år. Välkända komedin `What to expect when you're expecting´ hade världspremiär för några dagar sedan, och det är en film ni verkligen inte får missa. Jag har hysteriskt roligt bara jag tittar på trailern, och vilket nöje ska då inte den färdiga filmen bereda mig? Haha. Förutom denna komedi så har också filmen `End of Watch´ premiär i slutet av september. Trailers för båda filmerna finns nedan.

`What to expect when you're expecting´:


`End of Watch´:


Ytterligare en skådespelerska som det inte talas mycket om, men som har många järn i elden, är Maggie Grace. När hon fick rollen som Irina i Breaking Dawn hade jag ingen aning om vilken etablerad och skicklig skådespelerska hon är, men ju mer jag ser av henne i diverse filmer och trailers desto mer älskar jag henne! Under 2012 så kommer hennes actionfilm `Lockout´ att ha premiär.

`Lockout´:


Dakota Fanning må vara ung, men oerfaren är hon definitivt inte. Under 2012 så har hon inte mindre än tre filmer som ska ha premiär - `The Motel Life´, `Effie´ och `Now is good´. De två först nämnda har ännu inte fått något releasedatum, och förutom några osammanhängande stillbilder och mer eller mindre konstiga sammanfattningar så finns det inte så mycket material kring dem. Till filmen `Now is good´ så finns det däremot en superbra trailer, se den nedan!

`Now is good´:

Edi Gathegi, som vi känner igen som Laurent i Twilight, har fått två olika roller i kommande amerikanska TV-serier. En av dem, `Red Widow´, är skriven av Melissa Rosenberg, manusförfattarinnan till den filmatiserade versionen av Twilightsagan. Serien har premiär under nästa år, men redan nu kan ni se trailern nedan.

`Red Widow´:


Avslutningsvis så är det ju nästan obligatoriskt att skicka med trailers för Robert Pattinsons två kommande filmer - `Bel Ami´ och `Cosmopolis´. Ni har säkert sett dem förut, men ni kan gärna se dem igen!

`Bel Ami´:


`Cosmopolis´:


Som jag skrev ovan så får ni mer en gärna lämna en kommentar kring vad ni tyckte om detta lilla uppdaterande inlägg. Om ni gillar det så kan jag fortsätta på samma spår och göra ytterligare inlägg som täcker även photoshoots, intervjuer och liknande.

Carpe Diem // Emma

PS. Om någon saknar dokumenterade källor på vart informationen kommer ifrån så beror detta på att majoriteten av informationen går att hitta om man följer respektive trailer's automatiaska länkning över till youtube. Om ni (mot förmodan) skulle sakna någon information där som presenterats i detta inlägg så är det imdb.com som gäller. Några andra källor har inte använts. DS.

Inga kommentarer: